Seu guia para suporte omnichannel

Your door is always open, regardless of your business or support hours. Today’s customers ask questions at any time of the day or night and wait for you to respond, but not for too long.

The way customers want to contact you can vary depending on where they are and what they are doing. As an organisation you choose the channels you want to provide, and from those, the customer selects what works best for them.

Download the guide to learn more about the benefits of providing an omnichannel strategy and Customer Service Solution for your business.

Insira o seu nome
Insira o seu sobrenome
Insira um endereço de email válido
Selecione o seu país

Estamos quase lá. Fale um pouco sobre sua empresa.

Insira um número de telefone válido
Insira o nome de sua empresa
Selecione o número de funcionários
Selecione o seu departamento
Envie também emails esporádicos sobre os produtos e serviços da Zendesk. (Você pode cancelar a sua assinatura a qualquer momento.)
Selecione uma opção

Here is your copy of the omnichannel support guide.

Read guide

Desculpe, algo deu errado.

Recarregue a página e tente novamente. Ou então, envie um email diretamente para support@zendesk.com