An Update to Your Ticket Request System Might Just be the Ticket

The best things are beautifully simple. The clear blue sky, a single rose, the first snowflake, your ticket request system....no wait, what? The words ticket request system, for most, conjure fear, anger, frustration. Today's customer management systems and software help manage customer issues before they start.

Come see how Zendesk Support can apply the words, ticket request system – it might just be the right ticket to customer success.

Simplify

As interações com os clientes podem ser complexas, mas as ferramentas utilizadas para gerenciá-las não devem ser. O Zendesk Support é intuitivo, criado pensando na experiência dos agentes de atendimento ao cliente. A implantação demora apenas alguns dias, o que significa menos treinamento para os agentes e mais satisfação geral para as equipes.

Aproveite os benefícios

O Zendesk Support fornece uma visão clara das interações dos clientes, o que te ajuda a atender melhor às necessidades deles. Isso é importante, pois mais contexto é necessário para fornecer atendimento personalizado. Usando nossas análises de clientes e recursos de machine learning, você pode entender melhor e prever a satisfação do cliente, medir o desempenho e descobrir informações acionáveis pelos seus dados.

Hora da solução

Check out what a beautifully simple ticket request system can look like:
  • Access all relevant data from a single spot
  • A true multichannel ticket management system
  • Initiate process triggered by ticket changes or time-based conditions
  • Dynamic request forms quickly give agents the right context, so they’re prepared to offer personalized customer support

Saiba qual plano do Zendesk é o melhor para você.