Which questions should you ask a potential vendor?

Choosing a vendor for your customer support solution can be tricky and time-consuming. To help select the right solution for your business needs, consider the pain points of your current system or what you’d prioritize in a new system. Then, follow the prompts to reveal a relevant list of questions to ask potential vendors.

Illustration: Customer Service Desk
Começar agora Começar agora

Which questions should you ask a potential vendor?

1 of 3

Logo: Zendesk
Shaking up your channel mix can help you accommodate increasing customer volume, and a great support product will allow you to easily make channel changes to improve your team’s efficiency.

Here are some questions to ask:

    Download the full list of 50+ questions to help select your support software.

    Insira o seu nome
    Insira o seu sobrenome
    Insira um endereço de email válido
    Selecione o seu país

    Estamos quase lá. Fale um pouco sobre sua empresa.

    Insira o nome de sua empresa
    Selecione o número de funcionários
    Selecione seu setor
    Envie também emails esporádicos sobre os produtos e serviços da Zendesk. (Você pode cancelar a sua assinatura a qualquer momento.)
    Selecione uma opção

    Aí vai!

    Seu recurso está pronto.

    Baixar

    Epa!

    Parece que algo deu errado! Clique no botão abaixo para baixar o recurso.

    Baixar

    Estamos enviando sua solicitação; aguarde.