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Criação de uma experiência de autoatendimento de ponta

Guia: Experiência do cliente

Relatório de 2018 do Quadrante Mágico do Gartner para Centros de Relacionamento com Clientes de CRM

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Trabalho em equipe no autoatendimento com a Publicação em equipe

Suporte por telefone
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Rethinking phone support with Zendesk Talk

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How Harry’s built a world-class customer support team with Stella Connect and Zendesk

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Help more customers in less time – Americas

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What’s New at Zendesk: September 2018 – Americas

Compartilhamento de identidade para conquistar a fidelidade do cliente

Customer service trends: faster, cheaper, and more human

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Understand and act on your ticket data with Insights reporting

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Debunking the myths of omnichannel customer experience

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How to get started with Omnichannel Customer Engagement

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Tapping into the powerful combination of Support and Chat, featuring MeUndies

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How 360 Payments uses collaboration tools to provide seamless customer support

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Como o Discord expandiu seu suporte para atender a 46 milhões de usuários ativos por mês

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Expert Roundtable: How AI Creates Better, Proactive Customer Experiences

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Expert Series: Extending the Zendesk data model with Custom Objects

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(Entre na linha!) Benchmark para organizações de suporte ao cliente – Américas

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Expert Series: 5 Tips to Grow Sales using Zendesk Chat

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How Squarespace surpasses customer expectations with 24/7 self-service support

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