Base de conhecimento
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Trabalho em equipe no autoatendimento com a Publicação em equipe

Moving from platform to best of breed

Forrester: Transform Customer Processes And Systems To Improve Experiences

How Zendesk scaled to 100,000 customers in 150+ countries: simply and beautifully

Research links volunteering with happier employees and customers

Suporte por telefone
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How LimeBike rides past the competition with a world class customer experience

How Dollar Shave Club implemented AI with Zendesk

A abordagem omnichannel do Zendesk

Melhore seu autoatendimento com as métricas certas

Relatório sobre o atendimento ao cliente multicanal

IDC: apoiando iniciativas de experiência do cliente com produtividade e processo

Varejo: 4 tendências essenciais para o fim de ano 2018

Novidades do Zendesk: novembro de 2017 – Europa

Novidades do Zendesk: novembro de 2017 – Ásia-Pacífico

Novidades do Zendesk: novembro de 2017 - Américas

Gartner’s Customer Engagement report

Análises
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Tips to improve your phone support with reporting and analytics from Zendesk Talk

Análises
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From support analytics to customer analytics: data is your competitive advantage

Forrester on the future of omnichannel commerce

Gartner predicts the future of CRM and customer experience

Zendesk & Optimizely: Raising the Bar as a Customer Support Leader

Providing a great customer experience during the holiday rush

Chat em tempo real
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Zendesk on Zendesk: How we provide live chat support

The Future Of Customer Service Experiences

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