Moving from platform to best of breed

Forrester: Transform Customer Processes And Systems To Improve Experiences

How Zendesk scaled to 100,000 customers in 150+ countries: simply and beautifully

Suporte por telefone
menos de 5 min.

How LimeBike rides past the competition with a world class customer experience

How Dollar Shave Club implemented AI with Zendesk

Relatório sobre o atendimento ao cliente multicanal

IDC: apoiando iniciativas de experiência do cliente com produtividade e processo

Varejo: 4 tendências essenciais para o fim de ano 2018

Novidades do Zendesk: novembro de 2017 – Europa

Novidades do Zendesk: novembro de 2017 – Ásia-Pacífico

Novidades do Zendesk: novembro de 2017 - Américas

Relatório "Customer Engagement" do Gartner

Análises
menos de 5 min.

Tips to improve your phone support with reporting and analytics from Zendesk Talk

Análises
menos de 5 min.

From support analytics to customer analytics: data is your competitive advantage

Forrester on the future of omnichannel commerce

Gartner predicts the future of CRM and customer experience

Zendesk & Optimizely: Raising the Bar as a Customer Support Leader

Providing a great customer experience during the holiday rush

Chat em tempo real
menos de 5 min.

Zendesk on Zendesk: How we provide live chat support

The Future Of Customer Service Experiences

Otimização das interações para fornecer a experiência do cliente do futuro

A Mediaocean capacita sua equipe de suporte e melhora seu conteúdo com a Zendesk

Como a Evernote oferece autoatendimento com o Zendesk

Suporte omnichannel
menos de 5 min.

Zendesk on Zendesk: How we provide multichannel support at scale

1 2 3 4 5 6 7 8 9