Multichannel Customer Support Software

Multichannel Customer Support Software

O Zendesk Support é um sistema de atendimento ao cliente simples para monitorar, priorizar e resolver tickets de suporte ao cliente

Insira um endereço de email válido
Envie também emails esporádicos sobre os produtos e serviços da Zendesk. (Você pode cancelar a sua assinatura a qualquer momento.)
Selecione uma opção

We support you, you support your customers

  • Reduce customer effort to improve satisfaction

    Connect with your customers on the web or your mobile app, or start a conversation directly through email, or any other channels.

  • Reduce agent effort to improve performance

    Support’s intuitive design, ease of use, and intelligent business rules allows agents to ramp faster and boost their productivity.

  • Adapt at your pace to stay ahead

    Configure any workflow, extend your agent’s help desk with hundreds of available apps, or design sophisticated customizations with our API.

84%

das empresas desejam ser líderes de atendimento, mas só 1 a cada 5 realmente consegue fornecer uma boa experiência para os clientes. Você tem o software certo para atendê-los?

“Zendesk is a company that walks the talk.”

Dennis Wang

Co-CEO, Co-Founder

Mais de 200 mil empresas usam o Zendesk

  • Slack
  • USC
  • L’Oréal
  • Box
  • FCC
  • Uber
  • Shopify
  • Groupon

See how Zendesk works.

Calcular meu retorno sobre o investimento