• Entrar
  • Suporte ao produto
  • Empresa
    • Quem somos nós
    • Imprensa
    • Investidores
    • Eventos
    • Carreiras
    • Diversidade e inclusão
    • Impacto social
    • Jurídico
  • Fale conosco
  • English
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • English (Australia)
    • English (India)
    • English (Singapore)
    • 日本語
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Zendesk. Seja a empresa que seus clientes querem.
  • Fale conosco
  • Alternar para menu para dispositivos móveis
  • Produtos
    • Zendesk para atendimento ao cliente

      A solução de suporte completa

    • Zendesk para vendas

      A solução de vendas moderna

    • Plataforma Sunshine

      Rápido, aberto e flexível

    • Marketplace

      Aplicativos, integrações e parceiros

  • Preços
    • Zendesk para atendimento ao cliente

      A solução de suporte completa

    • Zendesk para vendas

      A solução de vendas moderna

  • Soluções
    • Grande empresa

      Conversas em larga escala

    • Pequenas e médias empresas

      Crescimento sem atritos

    • Startups

      Comece com o pé direito

    • Central de suporte interna

      Trate seus funcionários como clientes

    • Setores

      Atenda às demandas do seu mercado

  • Demo
  • Recursos
    • Blog

      Guias, relatórios e práticas recomendadas

    • Eventos e webinars

      Aprenda em qualquer lugar

    • Comunidade

      Conecte-se, aprenda e interaja com usuários da Zendesk

    • Serviços profissionais

      Obtenha ajuda prática, suporte dedicado ou orientação de especialistas

    • Novidades da Zendesk

      Confira as atualizações de produtos mais recentes

    • API e desenvolvedores

      Informações sobre a criação de coisas com o Zendesk

    • Parceiros

      Como localizar ou se tornar um parceiro da Zendesk

    • Histórias de clientes

      Veja histórias de sucesso com a Zendesk

  • Empresa
    • Fale conosco
    • Quem somos nós
    • Imprensa
    • Investidores
    • Eventos
    • Carreiras
    • Diversidade e inclusão
    • Impacto social
    • Jurídico
  • Idioma
    • English (US)
    • English (UK)
    • Español
    • Español (LATAM)
    • Português
    • Français
    • Deutsch
    • Italiano
    • Nederlands
    • English (Australia)
    • English (India)
    • English (Singapore)
    • 日本語
    • 한국어
    • 繁體中文 (台灣)
    • 繁體中文 (香港特區)
    • ไทย
  • Faça uma avaliação grátis
  • Entrar

Recursos e informações legais

  • Contratos e termos
  • Políticas e diretrizes
  • Marcas Comerciais e Propriedade Intelectual
  • Aquisição e fornecedores
  • Privacidade e Proteção de Dados
Contratos e termos

Contratos do cliente e Termos do usuário para Produtos e Serviços

  • Acordo Geral de Assinatura
  • Termos específicos para a região
  • Termos de Serviços Profissionais
  • Como protegemos seus dados de serviço (Serviços Corporativos)
  • Como protegemos seus dados de serviço (Serviços de Inovação)
  • Lista de Serviços de Inovação
  • Contrato de licença da API e Desenvolvedor de aplicativos
  • Marketplace Terms of Use
  • Política de depreciação de recursos
  • Cessões e transferências
  • Acordo de Serviços de Assinatura de Revendedor

Privacidade e Proteção de Dados

  • Site de Privacidade e Proteção de Dados da Zendesk
  • Política de privacidade
  • Política de cookies
  • Contrato de processamento de dados
  • PowerForm do Aditamento à Lei de Privacidade do Consumidor da Califórnia (California Consumer Privacy Act, CCPA)
  • Powerform do Aditamento à Lei Geral de Proteção de Dados Pessoais (LGPD)
  • Powerform da Lei “Buy American Act” (BAA)
  • Política de solicitação de dados pelo governo

Políticas

  • Política de Exclusão de Dados
  • Política de Créditos Promocionais
  • Política de Hospedagem de Dados Regionais
  • Política do Sub-processador
  • Política de Conteúdo e Conduta do Usuário da Zendesk

Termos do produto

  • Política de Acessibilidade
  • Política de Cookies no produto
  • Service-Specific Terms

Termos dos Serviços de avaliação gratuita e Beta

  • Testes Gratuitos
  • Serviços Beta

Zendesk Product Accessibility

At Zendesk we don’t really think about Accessibility as a technical or business issue. We think about it as a human issue. It’s about inclusivity and opportunity for everyone.

The customer service industry is a source of jobs for millions of people, and if people can’t use our technology, they can’t access those jobs. Also, because we power customer service software for other companies, it’s our job to make sure their customers can get help, regardless of how they access technology or experience the world.

Our goal is not only to meet the industry standard, WCAG 2.1 AA, but to go beyond it wherever possible. We want anyone accessing Zendesk with assistive technology to encounter a successful and positive experience.

Accessibility is an ongoing effort, and we acknowledge that issues can slip through our release process. If you spot a problem with one of our products, please use one of the channels below to let us know.

What we’re doing

To deliver accessible products we pay attention to Accessibility throughout our release cycle. This includes:

  • Following the standards and documentation created by our Product Accessibility team.
  • Training everyone involved in delivering our products around assistive technology and Accessibility best practices. This includes, designers, engineers, product and program managers, and content writers. At a personal level we try to make sure all Zendesk product and engineering employees think about the humans at the other end of the internet by sharing stories and feedback.
  • Leveraging Garden, our design system, from early design through development to ensure an accessible foundation for all our products
  • Testing our products before release using both manual and automated techniques.
  • Conducting regular research with agents, admins and end users who rely on assistive technology to collect feedback and help us prioritize improvements.
  • Systematically tracking both remediation and new feature progress to drive quality improvements
  • Engaging third-party auditors to conduct regular compliance audits of our products.
  • Listening to feedback from customers. Please use the channels listed below to get in touch.

Please refer to our help center to review our current Accessibility features.

Recommended Screen Readers and browsers

Please refer to your specific Zendesk product system requirements for recommendations on Operating System and browser combinations. Make sure you are on the latest versions of all software so you benefit from Accessibility bug fixes.

To ensure the best possible screen reader support in Zendesk products, we recommend the following:

  • Windows: Use the latest version of Google Chrome, combined with the latest version of Jaws or NVDA.
  • MacOS: Use the latest version of Safari, combined with VoiceOver, which are both built into the operating system.

Accessibility Compliance

Zendesk uses the Voluntary Product Accessibility Template (VPAT), to publish an Accessibility Conformance Report (ACR), which documents an audit of our systems relative to WCAG 2.1 AA performed by a third party accessibility vendor.

One use of the reports is to describe how the accessibility features of the Zendesk product help federal agencies address the requirements of Section 508 Standards. This can assist Federal contracting officials and other buyers in making preliminary assessments regarding the availability of commercial “Electronic and Information Technology” products and services with features that support accessibility.

At this time we have the following reports available:

Product Accessibility conformance report Date updated
Support Agent Experience Support Agent Experience (VPAT 2.3) December 2019
Admin Center Admin Center (VPAT 2.3) December 2019
Classic Web Widget Classic Web Widget (VPAT 2.3) December 2019
Guide Help Center Guide Help Center (VPAT 2.3) February 2019
Classic Mobile SDK for iOS Classic Mobile SDK for iOS (VPAT 2.3) December 2019
Classic Mobile SDK for Android Classic Mobile SDK for Android (VPAT 2.3) December 2019

How to get in touch

If you have questions about any aspect of Zendesk Product Accessibility, we offer the following channels for you to get in touch:

  • To learn about our compliance, please review the Accessibility conformance reports listed above.
  • If you have additional questions, please use the guidance at Zendesk Customer Support to get in touch.
  • If you encounter any issues with any of the above channels, please email accessibility@zendesk.com.
Zendesk

Campeões de atendimento ao cliente

Nossos Produtos
  • Zendesk para atendimento ao cliente
  • Zendesk para vendas
  • Plataforma Sunshine
  • Marketplace
  • Atualizações de produto
Destaques
  • Sistema de gerenciamento de tickets
  • Mensagens e chat em tempo real
  • Central de Ajuda
  • Voz
  • Fóruns da comunidade
  • Relatórios e análise
  • Answer Bot
  • software de atendimento ao cliente
  • Software de sistema de tickets
  • Software de chat em tempo real
  • Base de conhecimento
  • Software de fórum
  • Software para central de suporte
  • Segurança
Recursos
  • Suporte ao produto
  • Solicite uma demonstração
  • Blog
  • Treinamento
  • Parceiros
  • Webinars
  • Histórias de clientes
  • Serviços
Empresa
  • Quem somos nós
  • Imprensa
  • Investidores
  • Eventos
  • Carreiras
  • Diversidade e inclusão
  • Impacto social
  • Fale conosco
  • Mapa do site
  • Status do sistema
  • Jurídico
Favoritos
  • O que é a Zendesk?
  • Zendesk para grandes empresas
  • Zendesk para pequenas empresas
  • Zendesk para startups
  • Zendesk Benchmark
  • Quadrante Mágico de CRM do Gartner
  • Tendências para experiência do cliente

Inscreva-se para receber notícias e atualizações da Zendesk.

Participe da comunidade

Assine nosso boletim informativo.

Insira um endereço de email válido
Insira um endereço de email válido.
Endereços de email não podem começar com:
By submitting my personal information, I consent to Zendesk collecting, processing, and storing my information in accordance with the Zendesk Privacy Notice. Zendesk uses the information you provide to send future occasional emails about Zendesk products, services and relevant content. You can unsubscribe at any time.
Ao enviar minhas informações pessoais, entendo e concordo que a Zendesk pode coletar, processar e reter meus dados de acordo com a Política de Privacidade da Zendesk.

Obrigado por se inscrever em nossa comunicação por e-mail. Você pode atualizar suas preferências ou cancelar a inscrição a qualquer momento.

Seja bem-vindo!

Desculpe, ocorreu um erro.

Recarregue a página e tente novamente ou entre em contato com a Zendesk para obter suporte.

Termos de uso Política de privacidade Política de cookies Cookie settings ©Zendesk 2022