Imprensa
Comunicados de imprensa
-
Zendesk Becomes First Customer Experience Platform to Join Unity Verified Solutions Partner Program
December 15, 2020
-
Zendesk and WhatsApp Partner to Enable Powerful Conversational Experiences
November 10, 2020
-
Zendesk Announces Third Quarter 2020 Results
29 de outubro de 2020
-
Zendesk Offers Instagram Messaging for Businesses
22 de outubro de 2020
-
Zendesk and Enterprise Strategy Group report shows customer-centric leadership is the new growth indicator
7 de outubro de 2020
Notícias
-
How Slack Swarming and Reacji Boost Premier Support at Zendesk
-
Most Companies Don’t Get What It Means To Deliver A Great Customer Experience
-
Zendesk CIO Looks to Scale IT as It Chases $1 Billion in Revenue
-
The CEO of $9.6 Billion Zendesk Explains Its Acquisition of Smooch and How Buying Startups Fits in with His Plan to Hit Billions in Revenue
-
Zendesk Acquires Smooch, Doubles Down on Support via Messaging Apps Like WhatsApp
-
Zendesk Acquires Conversational Platform Smooch, Launches New WhatsApp and Slack Integrations
-
Zendesk CEO: How customer expectations have changed in the past decade
Sobre o Zendesk
Nossa empresa
Zendesk is a service-first CRM company with support, sales, and customer engagement products designed to improve customer relationships.
As melhores experiências do cliente são criadas com a Zendesk.
Ver equipe de gerenciamentoProdutos
A Zendesk foi fundada com um único pensamento: criar um software de atendimento ao cliente fácil de usar e acessível para todos. Nós trabalhamos em cima dessa ideia e agora oferecemos uma linha crescente de produtos que funcionam juntos para melhorar os relacionamentos com os clientes, podendo ser incorporados e estendidos através de uma plataforma de desenvolvimento aberta.
Nossos produtos são fáceis de usar e implementar. Sua flexibilidade permite que as organizações façam mudanças rápidas, se concentrem na inovação e dimensionem seu crescimento.
Imagens da marca
Baixe nosso logotipo e fotografias da nossa marca para utilização em meios de comunicação.
Imagens de imprensa-
2007 Fundação em Copenhague
-
2009 Mudança para San Francisco
-
Presente em 160 países e territórios
-
Suporte em mais de 40 idiomas
-
3.980 funcionários
-
17 locais
- São Francisco, Califórnia, EUA (sede)
- Bangalore, Índia
- Berlim, Alemanha
- Copenhague, Dinamarca
- Dublin, Irlanda
- Cracóvia, Polônia
- Londres, Reino Unido
- Madison, Wisconsin, EUA
- Manila, Filipinas
- Melbourne, Austrália
- Cidade do México, México
- Montpellier, França
- Montréal, Canadá
- Paris, França
- São Paulo, Brazil
- Cingapura
- Tóquio, Japão
